
*گاهیاوقات تلاش تنها چیزی است که درزندگی نیاز داریم.*اگر خدا اجازه می داد که بدون هیچ مشکلی زندگیکنیم،فلج می شدیم،بهاندازه ی کافی قوی نبودیم وهرگز نمی توانستیمپرواز کنیم!******************************************************من قدرت خواستم وخدا مشکلاتی در سر راهمقرارداد تا قوی شوم.*من دانائی خواستم وخدا به من مسائلی دادتا حلکنم!*من سعادت وترقی خواستم وخدا به من قدرت تفکروقوت ماهیچه داد تا کار کنم!* من جرات خواستم وخدا موانعی سر راهم قرار دادتا بر آنها غلبه کنم!* من عشق خواستم وخدا افرادی به من نشان داد کهنیازمند کمک بودند!* من محبت خواستم وخدا به من فرصت هایی برایمحبت داد!* من بههرچه خواستم نرسیدم ... اما به هرچه که نیاز داشتم ، دست یافتم!!* بدون ترس زندگی کن، با همه مشکلات مبارزه کنوبدان که می توانی برتمام آنها غلبه کنی!
آلاچیق ...ما را در سایت آلاچیق دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 23